-
Hvis du oplever problemer med at gennemføre en betaling på vores websted, foreslår vi, at du tjekker følgende:
-
Er dit kort gyldigt til onlinekøb?
-
Havde du en stabil internetforbindelse under betalingsprocessen?
-
Har du udfyldt de korrekte kortoplysninger?
-
Har du en tilstrækkelig balance?
-
Tillader dit kort betalingsprocesser i en anden valuta?
-
-
Vi foreslår, at du prøver en anden browser eller enhed, bruger et andet kort eller vælger en anden betalingsmetode.
Du kan også prøve følgende handlinger for at forsøge at løse problemet:
-
-
Opdater browseren.
-
Ryd cache og cookies.
-
Brug en anden browser.
-
Brug en anden enhed.
-
Du vil altid modtage en fejlmeddelelse, når din betaling ikke er blevet godkendt på vores websted, læs den omhyggeligt. Hvis du får en generisk besked om at kontakte din bank, bedes du gøre det.
Vi har desværre ikke mulighed for at rette kreditkortrelaterede fejl, og dette kan være noget, som du er nødt til at rapportere til din bank for at få hjælp.